کلبه شادی

http://www.dl2.vatandownload.com/software/zz/img/88.9.21/foosball%20copy.jpg

قبل از اینکه کنسول ها و به طور کلی بازی های کامپیوتری وارد بازار شوند قسمتی از تفریحات مردم و به خصوص جوانان صرف بازی در دنیای واقعی می شد. یکی از این بازی ها فوتبال دستی بود که در حال حاضر با آمدن بازی های کامپیوتری کمتر کسی به سراغ این بازی می رود. امروز در وطن دانلود قصد داریم بازی را با شما معرفی کنیم که شاید اکثر شما در دوران کودکی خود آن را انجام داده اید و حتی هنوز هم گاهی به سراغ آن میرود. همانطور که متوجه شده اید امروز بازی مهیج فوتبال دستی را برای علاقه مندان به این بازی قرار داده ایم. این بازی که نام آن Foosball Maniac است به صورت ۳ بعدی بوده و به نسبت حجم کم خود دارای گرافیک بسیار مطلوبی می باشد. همچنین این بازی به صورت پرتابل بوده نیازی به نصب ندارد که شما می توانید آن را در فلش مموری خود کپی کنید و در مواقعی که در جمع دوستان خود هستید با وصل کردن فلش مموری به کامپیوتر و اجرای بازی از انجام دادن آن لذت ببرید.

دانلود




نوشته شده 22 مرداد 1398برچسب:, توسط کلبه شادی

http://www.dl2.vatandownload.com/software/zz/img/88.11.4/handball.jpg

دوست داريد هندبال را هم در کامپيوتر تجربه کنيد؟ Handball Simulator 2010 اين امکان را به شما مي دهد تا در کامپيوتر، هندبال بازي کنيد.

دانلود




نوشته شده 22 مرداد 1398برچسب:, توسط کلبه شادی

 

http://www.dl.vatandownload.ir/software/zz/mordad%2089/2.5.89/zzz/soccer.jpg

شاید نوبت آن رسیده باشد که دیگر دست از بازی های رسمی و استادیومی بردارید و به سراغ بازی های خیابانی و مهیج بروید بازی هایی که در آن هر حرکتی آزاد و بسیار مهیج است. می توانید تمامی تکنیک های خود را در این بازی به رخ حریفان بکشانید و در خیابان های شهری که هر کجای آن آزاد است فوتبال کنید. در بازی Urban Freestyle Soccer قانون به کلی وجود ندارد و تمامی حرکاتی که انجام می دهید برای افزایش سرعت بازی است و به هیچ عنوان خطا محسوب نمی شود اما در کل بازی بی قاعده ای نیز به شمار نمی رود. در هر تیم 4 نفر بازی کن وجود دارد که بسته به توانایی های خود با توپ بازی می کند. محیط بازی یک محیط کاملا با کیفیت همراه با موسیقی های خاص این ورزش که می توانید به صورت گروهی و یا انفرادی از بازی با آن لذت ببرید.

 

دانلود




نوشته شده 22 مرداد 1398برچسب:, توسط کلبه شادی

 

  • http://www.dl.vatandownload.ir/software/zz/tir%2089/25.4.89/zzz/tenis%20(3).jpg

     

    این بازی نسل تکامل یافته بازی‌های تنیس می‌باشد که در آن شما میتوانید یک بازی تنیس برق آسا و قدرتمند را شبیه سازی کنید.محیط این بازی به شما شانس امتحان یک مسابقه حرفه ای‌ را مانند یک بازیکن تنیس میدهد

    محیط سه بعدی این بازی تنیس آنرا جذاب تر می‌کند.در این بعضی‌ شما میتوانید حتی وزن قد و سایر ویژگیهای بازیکن خود را انتخاب کنید.امیدوارم از این بازی جذاب نهایت لذت را ببرید

     دانلود




نوشته شده 22 مرداد 1398برچسب:, توسط کلبه شادی
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.