کلبه شادی

 

 

 

دانلود بازی

 

http://img.vatandownload.com/img/pes-2001-english.jpg

دانلود بازی پر طرفدار و بی نظیر PES 2011
(بخش ویژه وطن دانلود ) - 100%  تست شده
Pro Evolution Soccer 2011

بعد از مدتها انتظار بالاخره بازی جدید و فوق العاده جذاب Pro Evolution Soccer 2011 به دنیای بازی های رایانه ای عرضه شد که همچون همیشه انتظار یک بازی فوق لعاد ه را از شرکت Konami را میتوان انتظار داشت .

چند سالی است که بازی PES از نظر کیفیت از FIFA جلو زده و طرفداران بیشتری را به سمت خود جلب کرده است. نسخه 2011 هم آن را به اوج خود رسانده است. از امکانات جدید این نسخه می توان به اجرای حرکات فریبنده، کنترل کامل و 360 درجه و مد جدید تنظیمات استادیوم را نام برد.

از مهمترین ویژگی های نسخه 2011 انداختن پاس های انتخابی برای شروع حمله میباشد که این نوع پاس ها را سری بازی های فیفا به خوبی داشت ولی در پی ای اس پاس توی عمق زیاد معنا نداشت و اکثراً حریف توپ را میگرفت.

در این نسخه دادن پاس های توی عمق به طوری تنظیم شده که بازیکن میتواند بدون اینکه توپ به حریف برخورد کند توپ را به یار خود برساند و در اصل توپ را از میان پای بازیکن به جلوتر بیندازد و ترتیب یک حمله ی سریع را بدهند.

از دیگر ویژگی های بازی این است که هر بازیکن تکنیکی، علاوه بر اینکه تکنیک مخصوص به خود را که دارد با حرکات ترکیبی زیبا میتواند تکنیک جدیدی را در بازی خلق کند. همچنین روی شوت های از راه دور هم کار شده و بسیار طبیعی تر شده و شباهت های زیادی به بازی فیفا پیدا کرده ، البته خصوصیات بازی خود را هم در کنارش حفظ کرده است.

در این نسخه بیش از 1000 حرکت جدید افزوده شده که شامل تکنیک های جدید و یا دریبل های تازه و ترکیبی ، حرکات شادی پس از گل اختصاصی بازیکنان و حرکات جدید ، شوت های کات دار و چیپ و ... به علاوه خیلی تغییرات بیشتر به بازی افزوده شده و این کار برای این انجام گرفته تا این سری مثل سری 2008 - 2009 - 2010 که شباهت عجیبی به هم داشتند نباشد و به طور کلی تغییر کرده باشد.




نوشته شده 30 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

http://www.dl.vatandownload.ir/software/zz/88.12.24/zzz/dr.jpg

در این بازی شما نقش یک دکتر را بازی میکنید و با تمام حالت های موجود دکتری به کار خود می پردازید , مثلا به مطب یا بیمارستان و یا به خانه تان می روید. این بازی لذت بخش دارای گرافیک بالایی می باشد و توانسته به عنوان یک بازی کامل پزشکی به همه ی دوستاران پزشکی یک فرصت تجربه را بدهد. تیم وطن دانلود امیدوار است از این بازی نهایت لذت را ببرید.

 

دانلود




نوشته شده 27 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

http://www.dl.vatandownload.ir/software/zz/ordibehesht89/10.2.89/zzz/wild1.jpg

حیات وحش ، علاقمندان زیادی داشته و بسیاری از افراد از تماشای زندگی در طبیعت و حیات وحش بسیار لذت برده و دوستدار طبیعت هستند. اما بسیار کم پیدا شده که بازی های رایانه ای با این سبک زیبا ساخته شوند و شبیه سازی از زندگی در طبیعت و زندگی با حیوانات و در میان طبیعت باشند.

اما بازی بسیار زیبایی با این سبک بسیار جالب ساخته شده که در این بازی شما در قالب یک تیم جانورشناس  به افریقا سفر میکنید ، در آنجا کمپ می زنید ، به تحقیق از حیوانات مختلف جنگل میپردازید ، سفر میکنید و با حیوانات مختلف آفریقا آشنا می شوید ، حیوانات بیمار و مریض را به کمپ می آورید و پرستاری و مراقبت میکنید تا خوب شوند ،علاوه بر اینها میتوانید از حیوانات مانند فیل و.. سواری بگیرید و گردش کنید.یا با انواع وسیله نقلیه مانند هلیکوپتر و ماشین به نقاط دور افتاده جنگل سفر کنید و با مناطق مختلف آشنا شوید.

 دانلود




نوشته شده 22 مرداد 1398برچسب:, توسط کلبه شادی

http://www.dl2.vatandownload.com/software/zz/img/88.10.16/miami%20copy.jpg

این بازی یک بازی شبیه ساز استراتژیک است.در این بازی شما می توانید برای خودتان یک تفریحگاه ساحلی را طراحی و بسازید همچنین مدیریت آن نیز بر عهده خودتان است. این بازی دارای ۶۰ مرحله جذاب و سرگرم کننده دارد.

دانلود




نوشته شده 22 مرداد 1398برچسب:, توسط کلبه شادی

http://www.dl.vatandownload.ir/software/zz/img/today/travel-agency-game_screen1.jpg

همواره بازی هایی که در سبک بازی های مدیریتی بوده و بر اساس آن بازی شما باید مدیریت شهر ، اداره ، خانه و ... را مدیریت کنید و بر اساس تفکر خود آن بازی را اداره کنید ، طرفداران زیادی دارد که این نوع بازی های بسیار سرگرم کننده می باشند . هنگامی که مدیریت خوبی بر بازی کرده و کلیه جوانب بازی را بسنجید و اقدام به انتخاب عملیات مورد نظر در بازی کنید ، حتما در بازی سربلند می شوید و مدیریت خوبی بر بازی کرده اید.
یکی از بازی هایی که در این سبک ارائه شده و حتما همه شما آن را می شناسید یا بازی کرده اید بازی محبوب و معروف سیمز بوده که در آن شما مدیریت افرادی عضو خانواده ای را بر عهداه داشتید . حال بازی در همین سبک برای شما آماده کردیم که شما در این بازی مدیریت یک شرکت آژانس مسافرتی را بر عهده دارید که شما به عنوان مدیر آن آژانس و کارمند آن آژانس باید مشتریان خود را نظم دهید ، سفر به مناطق مختلف را در برنامه کاری خود قرار دهید ، پروازهای شرکت را کنترل کنید ، بلیط های فروخته شده را در صورت تکمیل نشدن ظرفیت پرواز لغو کنید ، کارمندان خود را مدیریت کنید و به آنها پاداش یا آنها را جریمه کنید و .... کارهایی که لازم است در یک آژانس مسافرتی برای پیشرفت لازم است ، انجام دهید.

دانلود




نوشته شده 22 مرداد 1398برچسب:, توسط کلبه شادی

http://www.dl.vatandownload.ir/software/zz/88.12.13/zzz/flower%20game.jpg

همواره بازی هایی که در سبک بازی های مدیریتی بوده و بر اساس آن بازی شما باید مدیریت شهر ، اداره ، خانه و ... را مدیریت کنید و بر اساس تفکر خود آن بازی را اداره کنید ، طرفداران زیادی دارد که این نوع بازی های بسیار سرگرم کننده می باشند . هنگامی که مدیریت خوبی بر بازی کرده و کلیه جوانب بازی را بسنجید و اقدام به انتخاب عملیات مورد نظر در بازی کنید ، حتما در بازی سربلند می شوید و مدیریت خوبی بر بازی کرده اید.
یکی از بازی هایی که در این سبک ارائه شده و حتما همه شما آن را می شناسید یا بازی کرده اید بازی محبوب و معروف سیمز بوده که در آن شما مدیریت افرادی عضو خانواده ای را بر عهداه داشتید . حال بازی در همین سبک برای شما آماده کردیم که شما در این بازی مدیریت فروشگاه گل را بر عهده دارید که شما به عنوان صاحب آن گلفروشی باید نیاز های مشتریان خود را تامین کنید ، گل های زیباتری در گلخانه پرورش دهید و در مغازه بفروشید ، با تبلیغات موثر برای فروشگاه خود مشتری جذب کنید ، با کمی صبر و حوصله از پیشرفتی که در فروش گلها می کنید سود کنید و لذت ببرید و .... کارهایی که برای مدیریت گلفروشی برای پیشرفت لازم است ، انجام دهید.

 

دانلود




نوشته شده 22 مرداد 1398برچسب:, توسط کلبه شادی

http://www.dl.vatandownload.ir/software/zz/88.12.16/zzz/hotel-mogul-1.jpg

شما در این بازی مدیریت هتل هایی که در بازی ساخته اید را بر عهده دارید که شما به عنوان مدیر آن هتل ها باید مشتریان خود را نظم دهید ، با پیشرفت در بازی هتل های مدرن تر بسازید ، با تبلیغات موثر برای هتل های ساخته شده مشتری جذب کنید ، با کمی صبر و حوصله از هتل های خود سود کنید و در بانک شهر ذخیره کنید و ... در یک کلام کارهایی که برای مدیریت هتل برای پیشرفت لازم است را باید انجام دهید!

دانلود




نوشته شده 22 مرداد 1398برچسب:, توسط کلبه شادی

http://www.dl.vatandownload.ir/software/zz/88.12.19/zzz/Alice-Greenfingers-1.06-PC-95178-11.jpg

یکی از بازی هایی که در میان بازی های کامپیوتری ، شهرت ویژه ای پیدا کرد بازی کشاورز مزرعه بود که در آن بازی مدیریت مزرعه ای را در دل روستایی در دست داشتید و با مدیریت بر آن مزرعه و کارهای نزدیک به واقعی که در آن بازی انجام می دادید ، سختی کشیدن در اوایل بازی که پیشرفت چندانی نکردید که در این صورت باید از طلوع خورشید تا شامگاه به کار مشغول می شدید تا بتوانید محصولات زیادی تولید کنید و آنها را بفروشید تا با این کار علاوه بر پیشرفت در بازی ، پول خوبی کسب کنید و محل زندگی و دامهایتان را گسترش دهید.در این بازی شما نقش دختری به نام آلیس را بر عهده دارید که باید در مزرعه عمویش کار کند و مزرعه عمویش را پیشرفت دهد تا بتواند محصولات بیشتری تولید کند و به هدف نهایی بازی یعنی رسیدن به مرحله آخر پیشرفت تلاش نماید.

 

دانلود




نوشته شده 22 مرداد 1398برچسب:, توسط کلبه شادی

 

http://www.dl.vatandownload.ir/software/zz/farvardin89/89.1.16/zzz/farm0.jpg

بازي هاي متعدد و متفاوتي از مزرعه داري را در وطن دانلود به كاربران معرفي كرده ايم اما بازي جذابي كه اين بار قصد داريم به معرفي آن بپردازيم هرچند با همان موضوع مزرعه داري ارائه شده است اما نحوه طراحي و داستان جالب بازي نهايت جذابيت و سرگرمي را مي تواند براي كاربران به همراه آورد. The Farm نام همان بازی جذابی است که کاربر باید در نقش کشاورز فعال یک مزرعه کوچک را در ابتدا اداره و در مراحل بعد گسترش دهد . این بازی فوق العاده هیجان انگیز که به سرعت بالایی در حرکات و انجام کارها نیز دارد از گرافیک بسیار مناسبی هم بهره می برد. محیط سه بعدی بازی هم مزید بر علت شده که کاربران این بازی را دانلود کنند و از انجام آن در کنار صداهایی که در طول بازی همراه آن ها خواهد بود لذت ببرند.
پرورش مرغ و خروس ها در کنار دام هایی نظیر خوک ، گوسفند و گاو به همراه کشاورزی و تولید محصولاتش از جذابیت های بازی است. استفاده به موقع از تراکتور برای شخم زدن زمین ها و غذا دادن به موقع به حیوانات از نکاتی هستند که در بازی The Farm از اولین مواردی هستند که باید به آن توجه داشت. خرید به موقع غذا برای حیوانات و بذر برای کشاورزی یا فروش به موقع آن ها برای خرید حیوانات نکاتی هستند که کاربر باید در انجام بازی به درستی و در زمان لازم از آن ها استفاده کند. اما نکته مهم اینجاست که همین حیواناتی که می توانند مفید باشند گاهی به دلیل مریضی ضرر هم وارد می کنند و باید همیشه و به طور منظم غذا ، آب و داروها را به آن داد.
The Farm به صورت چندین حالت طراحی شده است. یعنی در ابتدا کاربر در نقش یک خانواده دو نفر که یک زن و شوهر هستند فعالیت می کند اما با گذشت زمان و کسب تجربه و همچنین سرمایه بیشتر می توان افرادی را هم به خدمت گرفت که کارهای دیگر را به عهده گیرند. در کل بازی بسیار جذابی در انتظار کسانی است که The Farm را از وطن دانلود دانلود کنند است.

 

دانلود




نوشته شده 22 مرداد 1398برچسب:, توسط کلبه شادی

 

 

http://www.dl.vatandownload.ir/software/zz/ordibehesht89/13.2.89/zzz/cloud%20(1).jpg

بازی کارتونی انیمیشن زیبایی که بر اساس فیلم انیمیشن سال 2009 کمپانی سونی تهیه و ساخته شده است .
آن چه دنیا در این بازی انتظار می کشد یک قهرمان تمام عیار است. شما در نقش شخصیت اصلی کارتون یعنی Flint ایفای نقش می کنید . پرفسوری که توانسته ماشینی اختراع کند که این ماشین می تواند بارانی از غذاهای مختلف را از آسمان بباراند ! این وسیله عجیب ناگهان از کنترل خارج شده و جهان با باران های عجیب این چنینی و پر از غذا های مختلف روبرو می شود . باران هایی از همبرگر، اسپاگتی و دیگر غذاهای خوشمزه و فست فود های دوست داشتنی !
دارا بودن 20 مرحله مهیج از ویژگی های این بازی کارتونیست .
مطمئنا کودکان و نوجوانان علاقمندان به ژانر انیمیشن و کارتونی از این بازی لذت می برند .

توضيحات کامل و تصاويري از بازي را مي توانيد در ادامه مطلب مشاهده نمائيد.

 

دانلود




نوشته شده 22 مرداد 1398برچسب:, توسط کلبه شادی

http://www.dl.vatandownload.ir/software/zz/khordad%2089/1.3.89/zzz/pizza.jpg

نسخه جدید بازی محبوب سرآشپز پیتزا۲ ! یک بازی سراسر هیجانی و زیبا به سبک متفاوت پازل مخصوص آشپزی پیتزا. شما در شماره دوم بازی پیشرفت کرده اید و هم اینک میخواهید فروشگاه خودتان را گسترش دهید و برای همین منظور اقدام به ساخت فروشگاه های زنجیره ای کرده اید. اما پول کم دارید و برای این هدف باید پول زیاد به دست آورید که برای این کار باید پیتزاهای زیادی بفروشید.بازی به صورت پازل میباشد که وقتی یک مشتری وارد رستوران میشود و درخواست پیتزا میکند شما باید همان پیتزا را سریع از پازل در بیاورید و بسازید!

دانلود




نوشته شده 22 مرداد 1398برچسب:, توسط کلبه شادی

http://www.dl.vatandownload.ir/software/zz/tir%2089/14.4.89/zzz/Tom_jerry_fist_fury.jpg

تام و جری را همه بخاطر می آورند هنوز هم  بهترین کارتون تلوزیون همون گربه و موش معروف یعنی تام و جری هستند این موش و گربه این سری با یک بازی بسیار زیبا و میهیج برگشته اند ، با توجه به حجم کمی که دارد فکر میکنم دانلود آن خالی از لطف نباشد!امیدوارم از این بازی زیبا لذت ببرید.

 

دانلود




نوشته شده 22 مرداد 1398برچسب:, توسط کلبه شادی

http://www.dl.vatandownload.ir/software/zz/88.12.3/zzzzzzzzzzzzzz/lucidity_cover_orange_background.jpg

Lucidity v1.0 عنوان بازي کارتوني بسيار زيبايي است که مي تواند براي تمامي سنین سرگرم کننده و جذاب باشد. کاراکتر اصلي بازي دختربچه اي به نام Sofi است که در عالم روياهاي خود فرو مي رود و ناگاه خود را در جهان مرموز و جادويي غير از جهان بيروني مي بيند. اين ذهنيت به دليل قصه گويي هاي مادربزرگ sofi است که هر شب برايش نقل مي کند. در اين ميان نقش شما محافظت از جان اين دختربچه در مقابل انواع خطرات و حيوانات خواهد بود. اين بازي معما گونه مي باشد و به بهترين نحو هوش و حواس بازيکن را به چالش مي کشد. هر چه که عکس العمل هوشي بازيکن قوي تر و سريع تر باشد امتيازات بيشتري را کسب خواهد کرد. بازي در 27 مرحله طراحي شده است که بازيکن بايستي مخصوصا با تحليل و حل پازل هاي مختلف به طي مراحل بپردازد. اين بازي با داستان جذابش مخصوصا براي بچه هاي کم سن و سال بسيار اعتياد آور و دلچسب خواهد بود.

دانلود




نوشته شده 22 مرداد 1398برچسب:, توسط کلبه شادی

http://www.dl.vatandownload.ir/software/zz/khordad%2089/31.3.89/zzz/womensmurderclublittleb.jpg

شما در نقش جیمز پترسون باید پیغام های رمزی را کشف کنید حقایق را برملا کنید و برای دستگیری قاتل زنان مدارک را جمع اوری کنید! این بازی داری 50 مرحله و 25 مکان و 27 معمای سخت هستش!

 

 

 

دانلود




نوشته شده 22 مرداد 1398برچسب:, توسط کلبه شادی

http://www.dl.vatandownload.ir/software/zz/tir%2089/8.2.89/zzz/max%20cover.jpg

داستان بازی اینظور شروع می‌شود که مکس هنگامی که در خانه در حال نقاشی بود یک بسته پستی برای او می‌رسد. درون این بسته پستی یک ماژیک قرار دارد. ابتدا مکس فکر می‌کند این ماژیک یک ماژیک معمولی‌ست اما هنگامی‌که در دفتر نقاشی خود با آن یک هیولا می‌کشد این هیولا جان می‌گیرد و از دفتر نقاشی بیرون می‌آید. در این جا مکس متوجه می‌شود که او صاحب یک ماژیک جادویی و غیر عادی شده است. از اینجا بازی شروع می‌شود. مکس به دنبال هیولا می‌رود و سر راه خود با مشکلاتی مواجه می‌شود. او باید برای ماژیک خود جوهر جمع‌آوری کند تا بتواند در محل‌های گوناگون از ماژیک جادویی خود استفاده کند.

 

 

 


 برای مثال بین دو بلندی که قابل عبور نیست با ماژیک خود یک پل می‌کشد و این پل به پل واقعی تبدیل می‌شود.
سبک این بازی شبیه به بازی تارزان و بازی‌های ماجراجویانه می‌باشد. که به جلو حرکت می‌کند و با موانعی برخورد می‌کند و آن‌ها را از سر راه خود برمی‌دارد و به راه خود ادامه می‌دهد.

 

 

 

دانلود




نوشته شده 22 مرداد 1398برچسب:, توسط کلبه شادی

http://www.dl.vatandownload.ir/software/zz/tir%2089/24.4.89/zzz/chiken.jpg

یکی از سری های جذاب و مهیج بازی مرغ های دیوانه است. این کاراکتر در بیش از 30 بازی ایفای نقش کرده و هر ساله از محبوبیت بیشتری نیز برخوردار می شود.وطن دانلود بازی جذاب کارتینگ مرغ های دیوانه را برای کاربران خود آماده کرده است. این بازی قسمت دوم می باشد که از جذابیت های خاصی نیز برخودار است. دریافت این بازی مهیج را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

 

 

 دانلود




نوشته شده 22 مرداد 1398برچسب:, توسط کلبه شادی
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.