کلبه شادی

http://www.aftab.ir/lifestyle/images/bea9eb7f82ac15f3e0bfa1d6193d6891.jpg

روزی یکی از دوستان بهلول گفت: ای بهلول! من اگر انگور بخورم آیا حرام است؟
بهلول گفت: نه! پرسید: اگر بعد از خوردن انگور در زیر آفتاب دراز بکشم آیا حرام است؟ بهلول گفت: نه! پرسید: پس چگونه است که اگر انگور را در خمره ای بگذاریم و آن را زیر نور آفتاب قرار دهیم و بعد از مدتی آن را بنوشیم حرام می شود؟
بهلول گفت: نگاه کن! من مقداری آب به صورت تو می پاشم. آیا دردت می آید؟ گفت: نه! بهلول گفت: حال مقداری خاک نرم بر گونه ات می پاشم آیا دردت می آید؟ گفت: نه!
سپس بهلول خاک و آب را با هم مخلوط کرد و گلوله ای گلی ساخت و آن را محکم بر پیشانی مرد زد. مرد فریاد کشید و گفت: سرم شکست.
بهلول با تعجب گفت: چرا؟ من که کاری نکردم! این گلوله همان مخلوط آب و خاک است و تو نباید احساس درد کنی، اما من سرت را شکستم تا تو دیگر جرات نکنی احکام خدا را بشکنی.




نوشته شده 30 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

پاسخ جالب بهلول عاقل

روزی بهلول از مسجد «ابوحنیفه» می‌گذشت، دید خطیب مردم را موعظه می‌کند. ایستاد و به سخنانش گوش داد. او می‌گفت: جعفربن محمد عقیده دارد که کارها با اختیار از بندگان، در صورتی که آنچه از بندگان انجام می‌دهند خواست خداست و انسان از خود اختیاری ندارد. دیگر این که در روز قیامت شیطان در آتش می‌سوزد و حال آن که شیطان از آتش آفریده شده است و آتش هم جنس خود را عذاب نمی‌کند.
بهلول و طبیبدیگر این که خداوند موجود است؛ ولی نمی‌شود او را دید، در صورتی که این دروغ است و هر موجودی دیدنی است.
آنگاه بهلول کلوخی از زمین برداشت و سر خطیب را هدف گرفت و آن را شکست و خون جاری شد، سپس فرار کرد. خطیب نزد خلیفه آمد و از بهلول شکایت کرد.
خلیفه دستور داد بهلول را بیاورند و چون بهلول حاضر شد به او گفت: چرا چنین کردی؟
بهلول گفت: علت را از خود وی سوال کنید. او می‌گوید: بندگان اختیاری ندارند و همه کارها به دست خداست. اگر اعتقاد او چنین است پس سر او را خداوند شکسته و من تقصیری ندارم.
او می‌گوید: جنس از هم جنس خود متاثر نمی‌شود و عذاب نمی‌بیند وقتی انسان از خاک است چرا باید از همجنس خود متاثر و ناراحت شود؟
او معتقد است که هر موجودی باید دیده شود. خلیفه از وی سوال کند که آیا این درد که او از این زخم احساس می‌کند دیده می‌شود؟! این را گفت و از نزد خلیفه رفت.




نوشته شده 30 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

shaunsheeplittlesheep copy.jpg
حجم تقریبی هر قسمت:50 مگابایت
کیفیت:dvdrip
فرمت:avi
خلاصه:
انسانی در کشور انگلستان دارای
مزرعه ای با گله ای گوسفند می باشد که در بین این گله بره ای با هوش وجود دارد.

سگ نگهبان هم که به عنوان دستیار صاحب مزرعه است نقش مهمی ایفا میکند. اتفاقات و صحنه های جذاب و خنده دار شما را تا پایان هر قسمت در جای خود میخکوب می کند.
خوک های شیطون و موزی نیز در حیاط کناری مزرعه حکم دشمن گله گوسفند را دارند و در واقع نقش منفی کارتون
Shaun The Sheep هستند که ماجراهای جالبی را خلق میکنند. همیشه رهبر گله گوسفندان شائون ، بره باهوش و ماجراجو است. کلیه قسمت های این کارتون بی کلام می باشد و با موسیقی هیجان انگیر ماجرا توصیف می شود.

هر روز یک قسمت از این انیمیشن زیبا در سایت قرار میگیرد و اگر بازدید قابل قبول باشد بعد از پایان این مجموعه سریال انیمیشن های زیبایی در کلبه شادی دات لوکس بلاگ دات کام قرار خواهد گرفت.



ادامه مطلب...


نوشته شده 30 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

 

 

 

دانلود بازی

 

http://img.vatandownload.com/img/pes-2001-english.jpg

دانلود بازی پر طرفدار و بی نظیر PES 2011
(بخش ویژه وطن دانلود ) - 100%  تست شده
Pro Evolution Soccer 2011

بعد از مدتها انتظار بالاخره بازی جدید و فوق العاده جذاب Pro Evolution Soccer 2011 به دنیای بازی های رایانه ای عرضه شد که همچون همیشه انتظار یک بازی فوق لعاد ه را از شرکت Konami را میتوان انتظار داشت .

چند سالی است که بازی PES از نظر کیفیت از FIFA جلو زده و طرفداران بیشتری را به سمت خود جلب کرده است. نسخه 2011 هم آن را به اوج خود رسانده است. از امکانات جدید این نسخه می توان به اجرای حرکات فریبنده، کنترل کامل و 360 درجه و مد جدید تنظیمات استادیوم را نام برد.

از مهمترین ویژگی های نسخه 2011 انداختن پاس های انتخابی برای شروع حمله میباشد که این نوع پاس ها را سری بازی های فیفا به خوبی داشت ولی در پی ای اس پاس توی عمق زیاد معنا نداشت و اکثراً حریف توپ را میگرفت.

در این نسخه دادن پاس های توی عمق به طوری تنظیم شده که بازیکن میتواند بدون اینکه توپ به حریف برخورد کند توپ را به یار خود برساند و در اصل توپ را از میان پای بازیکن به جلوتر بیندازد و ترتیب یک حمله ی سریع را بدهند.

از دیگر ویژگی های بازی این است که هر بازیکن تکنیکی، علاوه بر اینکه تکنیک مخصوص به خود را که دارد با حرکات ترکیبی زیبا میتواند تکنیک جدیدی را در بازی خلق کند. همچنین روی شوت های از راه دور هم کار شده و بسیار طبیعی تر شده و شباهت های زیادی به بازی فیفا پیدا کرده ، البته خصوصیات بازی خود را هم در کنارش حفظ کرده است.

در این نسخه بیش از 1000 حرکت جدید افزوده شده که شامل تکنیک های جدید و یا دریبل های تازه و ترکیبی ، حرکات شادی پس از گل اختصاصی بازیکنان و حرکات جدید ، شوت های کات دار و چیپ و ... به علاوه خیلی تغییرات بیشتر به بازی افزوده شده و این کار برای این انجام گرفته تا این سری مثل سری 2008 - 2009 - 2010 که شباهت عجیبی به هم داشتند نباشد و به طور کلی تغییر کرده باشد.




نوشته شده 30 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

حتما خبر دارید که با گرفتن بعضی از شماره تلفن‌ها، می‌توانید مشاوره خانوادگی بگیرید، درخواست تاکسی کنید یا قبض‌هایتان را پرداخت کنید، اما بعید است بدانید که این همه شماره برای رفع مشکلات دیگر نیز در اختیار شما هستند.

 

148
این‌ روزها مشاوران به ازای یک ربع ساعت که با شما حرف می‌زنند، قیمت سرسام‌آوری طلب می‌کنند، اگر فقط یک راهنمایی کوچک می‌خواهید و نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید، می‌توانید به 148 زنگی بزنید.
این یک مرکز مشاوره معتبر است با این تفاوت که برای استفاده از آن می‌توانید توی خانه‌تان بنشینید و بدون این که لازم باشد توی چشم مشاورتان نگاه کنید، کمک بگیرید. اصلاً مهم نیست که مشاوره‌تان چقدر طول می‌کشد، مشاورها هر قدر که بخواهید، به رایگان برایتان وقت می‌گذارند، بعد هم کدشان را به شما می‌دهند تا بتوانید کارتان را پیگیری کنید.
اگر خدای نکرده مشکل‌تان حاد بود، همین مشاورها شما را به یک پزشک معرفی می‌کنند، به هر حال هیچ چیز جای صحبت‌کردن حضوری را نمی‌گیرد.
اگر برای اولین بار به مرکز مشاوره زنگ می‌زنید و مشاور خاصی را در نظر ندارید، خودشان شما را به یک مشاور وصل می‌کنند.

 


1818

این شماره به اندازه کافی معروف هست، همین که بتوانید بدون ایستادن و وقت تلف‌‌کردن در صف بانک، از خانه خودتان و در حالتی که روی کاناپه دراز کشیده‌اید قبض تلفن‌تان را بپردازید، خودش کلی غنیمت است..
اما 1818 فقط به درد همین کار نمی‌خورد. این شماره در واقع شماره سامانه خدمات الکترونیکی شرکت مخابرات استان تهران است. وقتی تماس می‌گیرید، اول از شما می‌خواهد شماره را وارد کنید.. بعد بدهی‌تان را می‌گوید. برای پرداخت باید شماره عابر بانک‌تان را بدهید. نگران نباشید، آنها هم یک شماره  به شما می‌دهند تا اگر مشکلی پیش آمد، دست‌تان به جایی بند باشد.
از 1818 می‌توانید خدمات دیگری مثل صورت حساب‌های قبلی و دریافت ریز مکالمات را هم بگیرید. یادتان باشد که فقط وقتی از تلفن خودتان زنگ زده باشید می‌توانید از این خدمات استفاده کنید.

 


88612121

این شماره تلفن امداد خودرو است. الان دیگر ماشین‌های امداد خودرو آنقدر در شهر پراکنده‌اند که حتماً روزی یکی دو بار با آنها برخورد می‌کنید.
اگر ماشین‌تان توی راه خراب شد، به جای اینکه بغض کنید یا با گردن کج گوشه خیابان بایستید تا یکی دلش بسوزد و نگه دارد، می‌توانید به این شماره زنگ بزنید تا یک مکانیک کاربلد به کمکتان بیاید.
امداد خودرو در همه ایران خدمات می‌دهد. حتی اگر در یک روستای دورافتاده هستید، حداقل روی مشاوره تلفنی‌شان می‌توانید حساب کنید. حواس‌تان باشد وقتی به امداد خودرو زنگ بزنید که پول توی جیبتان باشد.


192

اگر روز خیلی شلوغی دارید و می‌خواهید برنامه‌هایتان را طوری تنظیم کنید که خدای نکرده نمازهایتان قضا نشود، می‌توانید از این تلفن استفاده کنید.
همه اوقات شرعی را تا 24 ساعت آینده به شما اعلام می‌کند. همه اوقات شرعی یعنی حتی ساعت نیمه شب شرعی را. اگر هم نمی‌دانید امروز چندم یا چند شنبه است، یا تاریخ میلادی یا قمری را نمی‌دانید هم، این تلفن به شما کمک می‌کند.


133

133را حتماً می‌شناسید این شماره به درد وقت‌هایی می‌خورد که این آژانس‌های دم دستی جواب نمی‌دهند. مثلاً شب عید یا روزهای برفی. 133 یک سری تاکسی دارد که در سطح شهر تردد می‌کنند. وقتی با 133 تماس می‌گیرید، اپراتور نزدیک‌ترین تاکسی بیکار به منزل شما را می‌فرستد دنبالتان. لازم هم نیست آدرس بدهید. اگر قبلاً حتی یکبار ازشان ماشین گرفته باشید، شماره تلفن‌تان را با آدرس ذخیره کرده‌اند.
وقتی هم می‌رسند، تماس می‌گیرند تا بروید دم در. البته اگر عجله دارید، کلاً بی‌خیالش شوید. هیچ وقت نمی‌شود روی زود رسیدن‌شان حساب کرد.
البته تهران کلی تاکسی بیسیم دیگر هم دارد. مثلاً تاکسی بی‌سیم بانوان با شماره تفلن 1821، 20102020 یا تاکسی تلفنی آریا با شماره 1814. همه آنها قبض‌شان را با تاکسی‌متر حساب می‌کنند، پس خیالتان از هزینه راحت باشد. بهتر است هر کدام از آنها را امتحان کنید ببینید کدامشان بیشتر به کار شما می‌آیند.


191

اگر خدای نکرده خیلی فوری احتیاج به داروخانه پیدا کردید و به خاطر این که هول شده‌اید مغزتان قفل کرد و هیچی یادتان نیامد، این تلفن حسابی به دردتان می‌خورد. 191 با پرسیدن منطقه‌ای که در آن هستید، برایتان اسم و آدرس همه داروخانه‌های نزدیک را می‌خواند.


119

یک صدا که استرس از آن می‌بارد به شما ساعت را اعلام می‌کند! آن هم دوبار پشت سر هم. خوراک وقت‌هایی است که در خانه تنها هستید، یک فیلم ترسناک هم دیده‌اید، کافیست به آن زنگ بزنید تا زهره‌ترک شوید!


137

این شماره فوریت‌های شهرداری است. اگر مشکلی با کوچه و خیابان پیدا کردید، مثلاً چاه فاضلاب کوچه سرریز شد یا موش توی جوی آب پیدا شد، می‌توانید با این شماره تماس بگیرید. این گوشه شهرتان مثل روز اولش تمیز و مرتب شود.


199

به جای اینکه راه بیافتید، بکوبید و تا فرودگاه بروید که شماره پرواز مسافران را بپرسید، یک زنگ بزنید به 199.
به شما می‌گوید که آن پرواز چقدر تأخیر دارد تا بیخودی توی فرودگاه معطل نشوید. کلاً هرگونه اطلاعاتی از هر پروازی بخواهید، 199 کمکتان می‌کند.


140

تا حالا چندبار شده که کد پستی‌تان را لازم داشته باشید و یادتان رفته باشد همراه بیاورید؟ این شماره به درد این جور وقت‌ها می‌خورد. با دادن شماره تلفن، کد پستی خانه‌تان را به شما می‌دهد. علاوه بر این، اگر آدرس مناطق پستی تهران را می‌خواهید و می‌خواهید وضعیت بسته‌های پستی‌تان را پیگیری کنید، می‌توانید به این شماره زنگ بزنید.


142

این شماره ندای تامین اجتماعی است؛ سازمان تامین اجتماعی با بهره‌گیری از این سیستم بیمه‌شدگان و کارفرمایان را با حقوقشان آشنا می‌کند.


143

برای اطلاع از پیش‌بینی هوای استان تهران و دیگر استان‌های کشور و همچنین اطلاع از تفسیرهای نقشه هواشناسی می‌توانید از سیستم هواگو استفاده کنید که اگر احیانا قصد مسافرت به منطقه‌ای از کشور را دارید با مشکل مواجه نشوید.


118

تماس با سامانه تلفنی 118 شما را به آخرین تلفن‌های به روز شده اعم از بیمارستان‌ها، فرهنگسراها، هواپیمایی، راه‌آهن متصل می‌کند، آ‌یا می‌دانید روزانه قریب به یک میلیون نفر با این سامانه تماس می‌گیرند و 500 هزار نفر از سامانه اینترنتی آن بازدید می‌کنند.


110

با گرفتن شماره 110 که متعلق به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است می‌توانید آخرین اطلاع رسانی خود را در زمینه سرقت، قتل، درگیری و نزاع و زورگیری به گوش مسئولان نیروی انتظامی برسانید.

 

 




نوشته شده 29 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

این خانواده دارای بیش از صد حیوان هستند که در آپارتمان زندگی می کنند. بیشتر این حیوانات خزندگان  هستند و برخی از آنها خطرناک!
 

 

 



ادامه مطلب...


نوشته شده 29 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید
 

 



ادامه مطلب...


نوشته شده 28 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

مدرسه ای ساخته شده از شیشه در ژاپن



ادامه مطلب...


نوشته شده 27 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

http://www.dl.vatandownload.ir/software/zz/88.12.24/zzz/dr.jpg

در این بازی شما نقش یک دکتر را بازی میکنید و با تمام حالت های موجود دکتری به کار خود می پردازید , مثلا به مطب یا بیمارستان و یا به خانه تان می روید. این بازی لذت بخش دارای گرافیک بالایی می باشد و توانسته به عنوان یک بازی کامل پزشکی به همه ی دوستاران پزشکی یک فرصت تجربه را بدهد. تیم وطن دانلود امیدوار است از این بازی نهایت لذت را ببرید.

 

دانلود




نوشته شده 27 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

شاید باورتان نشود اما این تصویر واقعی است که بعنوان خارق العاده ترین عکس صنایع هوانوردی دنیا در زمینه مانور هوایی مشهور شده است.

در این تصویر خلبانان ژاپنی را در مانور می بینید که بطرز ماهرانه ای دو جت جنگنده کاوازاکی تی چهار را از شکم به هم چسبانده اند. سرعت این دو هواپیما متعلق به اسکادران فرشتگان آبی و پرندگان تندر هنگام اجرای مانور بیش از 1000 کیلومتر است.







نوشته شده 27 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی


دوچرخه های عجیب غریب


 



ادامه مطلب...


نوشته شده 27 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی






بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...


نوشته شده 27 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید
 

 

 



ادامه مطلب...


نوشته شده 27 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

مردی متوجه شد که گوش همسرش سنگین شده و شنوایی اش کم شده است.
به نظرش رسید که همسرش باید سمعک بگذارد ولی نمی دانست این موضوع را چگونه با او درمیان بگذارد. به این خاطر، نزد دکتر خانوادگی شان رفت و مشکل را با او درمیان گذاشت.
 دکتر گفت: برای اینکه بتوانی دقیقتر به من بگویی که میزان ناشنوایی همسرت چقدر است، آزمایش ساده ای وجود دارد.
این کار را انجام بده و جوابش را به من بگو: ابتدا در فاصله 4 متری او بایست و با صدای معمولی ، مطلبی را به او بگو. اگر نشنید، همین کار را در فاصله 3 متری تکرار کن. بعد در 2 متری و به همین ترتیب تا بالاخره جواب بدهد.
آن شب همسر آن مرد در آشپزخانه سرگرم تهیه شام بود و خود او در اتاق پذیرایی نشسته بود. مرد به خودش گفت: الان فاصله ما حدود 4 متر است. بگذار امتحان کن.

 

جوابی نشنید بعد بلند شد و یک متر به جلوتر به سمت آشپزخانه رفت و همان سوال را دوباره پرسید و باز هم جوابی نشنید. بازهم جلوتر رفت و به درب آشپزخانه رسید. سوالش را تکرار کرد و بازهم جوابی نشنید. این بار جلوتر رفت و درست از پشت همسرش گفت: " عزیزم شام چی داریم؟"
 و این بار همسرش گفت:"مگه کری؟! برای چهارمین بار میگم؛ خوراک مرغ!!"

 
 
 

 

 


حقیقت به همین سادگی و صراحت است. مشکل ، ممکن است آن طور که ما همیشه فکر میکنیم، در دیگران نباشد؛ شاید در خودمان باشد.



نوشته شده 26 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

تا حالا به این فکر کردید که ممکنه یک نفر کاملا شبیه به خودتون، همین الان در جایی از دنیا زندگی کنه؟ البته منظورم دو قلوها و برادر و خواهر‌ها نیست. بلکه کسی که هیچ نسبت فامیلی با شما نداشته باشه!
فرانسوا برونل یک عکاس است و پروژه‌ای را آغاز کرده است که در آن افرادی که بسیار به هم شبیه هستند ولی در عین حال هیچ نسبتی با هم ندارند را شناسایی می‌کند و آلبومی از عکس‌های آنها در کنار هم تهیه می‌کند.
شباهت بی نظیر این افراد واقعا دیدنی است.

 

 


ادامه مطلب...


نوشته شده 26 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

همه ما افرادی بسیار زیادی را می‌شناسیم که خوردن غذا را بسیار دوست دارند و مهمترین سرگرمی آنها خوردن می‌باشد اما مطمئنا کسی را ندیده‌اید که عاشق خوردن شن باشد!!

 
 


ادامه مطلب...


نوشته شده 26 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

دارنده عنوان درازترین موی گوش جهان در حال ثبت رکورد جدیدتری برای خود در گینس است.
رادا کانت باچ پای هندی که موهای گوشش نسبت به سال 2005 رشد بیشتری کرده قصد دارد دوباره نام خود را در کتاب رکوردداران عالم به روز نماید. باچ پای در آن سال موهای گوشش 5.2 اینچ بوده که اکنون 11 اینچ شده است.وی 55 ساله اهل کانپور هندوستان است که در سال 2005 نیز اسمش در گینس به همین عنوان ثبت شد.
 
 
شیو شاکتی از اقوام این مرد می‌گوید پیشتر از این وی مضحکه مردم قرار می‌گرفت ولی از زمانی که نامش در گینس ثبت شد مردم به وی احترام زیادی می‌گذارند.بالاخره خدا هر چیزی که به انسان می‌دهد حکمتی در آن قرار داده است.
 



نوشته شده 26 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید
 

 

 



ادامه مطلب...


نوشته شده 26 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

اينم يك خونه دوبلكس با كليه امكانات!
 

از طراحي فضا و به ويژه كشوهاي آشپزخانه لذت ببريد!

 

 

 

 



ادامه مطلب...


نوشته شده 25 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

 

 



ادامه مطلب...


نوشته شده 24 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی


 

آیا میدانید : شن خیس از شن خشک سبک تر است.

آیا میدانید : حرف C هیچ وقت در املای اعداد انگلیسی بکار نمی رود.

آیا میدانید : بهترین زمان خواب از ساعت ۱۰ شب تا اذان صبح است.

آیا میدانید : عقاب معمولاً هنگام پرواز، مستقیم به خورشید می نگرد.

آیا میدانید : کهکشان راه شیری تقریبا صد میلیارد ستاره دارد.

آیا میدانید : ۸۵ درصد گیاهان در اقیانوس ها رشد می کند.



ادامه مطلب...


نوشته شده 24 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

عکس های جالب از حیوانات   

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

 



ادامه مطلب...


نوشته شده 23 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید
 



ادامه مطلب...


نوشته شده 22 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

شما باید بکمک یک قایق چند نفر را طبق قوانین خاصی از یک رودخانه عبور دهید. قوانین بازی خیلی جالب است. اگر موفق نشدید باز هم تلاش کنید و فکر نکنید که غیر ممکن است زیرا یک راه حل کلی برای آن وجود دارد. برای دیدن این بازی علمی آموزشی باید نرم افزار اکسل (Excel) نسخه ۲۰۰۳ یا بالاتر روی سیستم شما نصب باشد.

بازی عبور از رودخانه حجم (۷۱۸ کیلو بایت)

برای دیدن عکسی از بازی روی عکس کوچک زیر کلیک کنید

test-2

 




نوشته شده 21 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

تستی را که در این بخش به شما معرفی خواهیم کرد یکی از جالبترین و استاندارد ترین تست های تمرکز در جهان است وخلبانان نیروی هوایی امریکا موظف به انجام دادن آن هستند. گفته می شود این خلبانان می توانند تا دو دقیقه به این بازی ادامه دهند. یکبار بازی را امتحان کنید تا متوجه شوید دو دقیقه چه زمان طاقت فرسایی است!

تست تمرکز(۱۸ کیلو بایت)

برای دیدن عکس این تست روی عکس کوچک زیر کلیک کنید




نوشته شده 21 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید
 


SALIJOON

 



ادامه مطلب...


نوشته شده 21 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی




نوشته شده 20 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

عکس ها در حال لود شدن میباشند...  شکیبا باشید!
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را بزنید.
 


تصاویری متفاوت و زیبا از امواج دریا

 



ادامه مطلب...


نوشته شده 18 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

تمرين شناي نوزادان چيني



ادامه مطلب...


نوشته شده 14 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

زن و مردی در شیراز با خوردن کالباس مارمولک! روانه درمانگاه شدند.
ماجرا از آنجا آغاز شد که این مرد پس از خرید دو رول کالباس متعلق به یکی از کارخانه‌های معروف صنایع غذایی فارس با همسرش اقدام به مصرف مقداری از آن کرد اما پس از ساعاتی هر دو به دلیل شکم‌درد شدید مجبور به مراجعه به درمانگاه شدند و در آنجا با تشخیص این‌که این دو نفر دچار مسمومیت شده‌اند، به آنان سرم تزریق شد.
اما همه جریان به همین‌جا ختم نشد. این زن و شوهر بی‌خبر از این‌که کالباس مارمولک را میل کرده و به این حال و روز افتاده‌اند به منزل مراجعه کردند تا این‌که یک روز بعد در نهایت تعجب راز بدحالی آنان در میان یکی از رول‌های کالباس نمایان شد.
محمود معمار صادقی گفت: یک شب پس از این‌که من و همسرم به دلیل مسمومیت روانه درمانگاه شدیم، دخترم در حال برش باقی‌مانده کالباس‌ها بود که چاقو در رول کالباس گیر کرد. دخترم که فکر می‌کرد استخوانی در رول کالباس وجود دارد از من کمک خواست و من که تا آن لحظه بی‌خبر از این بودم که دلیل مسمویتم مصرف همین کالباس است، شروع به بیرون کشیدن چاقو از رول کالباس کردم اما ناگهان دیدم که دست و پای لاشه یک مارمولک از میان کالباس بیرون زد. در نهایت نعجب کالباس را از وسط جدا کردم و با لاشه درشت یک مارمولک روبه‌رو شدم.

 
 
این شهروند شیرازی ادامه داد: من که از دیدن لاشه مارمولک به شدت شوکه شده بودم کالباس را به همان شکل به مراکز بهداشتی بردم.
رئیس مرکز بهداشت شیراز ضمن تأیید گفته‌های این شهروند گفت: مشاهدات حاکی از آن است که این مارمولک در مراحل پایانی تولید خمیر کالباس در آن افتاده است. البته احتمال عمدی بودن این کار توسط افرادی نیز وجود دارد که این موضوع در حال پیگیری است..
 



نوشته شده 24 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

مغز شما چند سالشه؟

 

 

 

یک تست هوش جالب

ابتدا روی لینک زیر کلیک کنین.

 

بعد دکمه استارت رو بزنین.

بعد از یک آماده باش ۳ – ۲ – ۱ بایستی جای اعداد رو که چند لحظه نمایشداده می شه به خاطر بسپارین

و روی جای اون ها به ترتیب از کم به زیاد کلیک کنین!

بعد از چند مرحله، سن مغز شما با توجه به زمان عکس العمل و درستی اون محاسبه و نمایش داده می شه.

Click Here !




نوشته شده 14 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

30 ثانیه به نقطه ی عکس داخل نگاه کنید سپس بر روی دیوار سفید نگاه کنید و پشت سرهم پلک بزنید چه می بینید؟




نوشته شده 20 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید
 

 



ادامه مطلب...


نوشته شده 12 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

عبور موتور از روی دست و بدن
 
 
 
 
 



نوشته شده 11 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

 
حرکت خنده‌دار  زن برروی پله برقی!
 
 



نوشته شده 11 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

در سال ۱۹۳۲ به دلیل کم توجهی مادر یک بچه، کودک به نام کارلوس از پنجره به داخل کوچه سقوط کرد.
شگفت انگیز آنکه در همان لحظه آقای جوزف فیکلاک از آنجا عبور می‌کرد و کودک بر روی او سرنگون شد!
بر اثر سقوط دست مرد عابر شکست اما بچه سالم بود. اما مادر بچه عبرت نگرفت یک سال بعد دوباره از همان پنجره کارلوس سقوط کرد و حادثه غیر قابل باور انکه دوباره بر سر یک مرد عابر افتاد.
اما برخلاف دفعه قبل هم کودک و هم مرد سالم ماندند و جالب آنکه این بار هم بچه بر روی سر آقای جوزف سقوط کرده بود!!

 



نوشته شده 11 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی



 



ادامه مطلب...


نوشته شده 10 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

 

حميد قلندر پور جوان کرمانشاهي خودروي پژو را هفت کيلومتر با موي سر کشيد
 

 

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...


نوشته شده 10 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

 

آیا می دانستید گوش جیرجیرک روی پاهایش است ؟ 

آیا میدانستید در جهان بیش از ۵۵ هزار گونه مورچه وجود دارد ؟ 

آ;یا میدانستید نوعی ملکه موریانه می تواند روزی ۸۶ هزار تخم بگذارد ؟ 

آیا میدانستید مورچه می تواند بیش از پنجاه برابر وزن خودش را بلند کند ؟

آیا میدانستید تمامی پستانداران به استثنای انسان و میمون، کور رنگ هستند؟ 

آیا میدانستید مساحت استان کرمان بیش از دو برابر و نیم کشور اتریش میباشد؟ 

آیا میدانستید که اگر چیزی رابا ایمان از خداوند بخواهید به شما عطا خواهد شد ؟ 



ادامه مطلب...


نوشته شده 9 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی

اشتباه نکنید این بسته بندی گوشت نیست این یک شلوارک است که شبیه بسته بندی گوشت زده شده است.


به بهترین گروه یاهو ملحق شوید





ادامه مطلب...


نوشته شده 23 مهر 1385برچسب:, توسط کلبه شادی
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.